کرامات
 
باب الحوائج
باب الحوائج
دو شنبه 23 اسفند 1389برچسب:, :: 17:31 ::  نويسنده : امیر

مرد صالح و اهل خيرى در كربلا زندگى ميكرد كه فرزندش مرض سختى مى گيرد،

 

.
هر چه حكيم و دوا مى كند نتيجه اى نمى گيرد،
.
.آخرالامر متوسل به ساحت مقدس ((( حضرت قمربنى هاشم ابوالفضل العباس عليه السلام ))) مى شود.
.
فرزند مريض را به حرم مطهر آورده و به ضريح مى بندد و مى گويد:
.
(( يا ابوالفضل )) من ديگه از معالجه اش خسته شدم
.
هر جا كه بردمش جوابم كردند،
.
(( تو باب الحوائجى و از خدا شفاى اين بچه را بخواه ...))
.
صبح روز بعد يكى از دوستانش پيش او ميآيد و ميگويد:
.
»» براى شفاى بچه ات ديشب خواب ديدم ... »»»
گفت : چه خوابى ديدى ؟
.
گفت : .
خواب ديدم كه (( آقا قمر بنى هاشم (عليه السلام ) براى شفاى فرزندت دعا ميكرد و از خدا شفاى او را مى خواست ))
.
در اين بين ملكى از طرف ((رسول خدا صلي الله عليه و آله ))) خدمت آن حضرت مشرف شد و گفت :
.
((حضرت رسول خدا ( صلي الله عليه و آله  ))) مى فرمايد:
..
.. عباسم درباره شفاى اين جوان شفاعت نكن ، زيرا پيمانه عمر او تمام شده و مرگش رسيده است ..
.
حضرت به آن ملك فرمود:
.
تشريف ببريد به حضرت رسول الله صلي الله عليه و آله بفرمائيد:
.
عباس بن على سلام مى رساند و مى گويد:
.
« به وسيله شما از خدا تقاضاى شفاى اين مريض را مى كنم و درخواست دارم كه او را مورد عنايت قرار دهيد »
..
ملك رفت و برگشت و همان سخن قبل را گفت، كه اجل او رسيده .
.
باز ((آقا قمربنى هاشم (عليه السلام ) سخنان خود را تكرار فرمودند،
.
اين گفتگو سه مرتبه تكرار شد. مرتبه چهارم كه ملك حرف قبليش را ميزد
.
(( آقا ابوالفضل (عليه السلام ) فرمود: برو سلام مرا به رسول الله صلي الله عليه و آله برسانيد،
.
و بگوئيد:
.
مرا ابوالفضل مى گويند ...
.
مگر خدا مرا باب الحوائج نخوانده است ؟
.
مگر مردم مرا به اين شهرت نمى شناسند ؟
.
مردم بخاطر اين اسم به من متوسل مى شوند و بوسيله من شفاى مريض هايشان را از خدا مى خواهند ...
..
:: حالا كه اينطور است پس اسم باب الحوائجى را از من بگيرد تا مردم ديگر مرا «باب الحوائج» نخوانند ::
.
تا اين پيام به ((حضرت پيغمبر صلي الله عليه و آله )) رسيد حضرت تبسمى نمود و فرمود:
.
برو به عباسم بگو:
خدا چشم ترا روشن كند
.
تو هميشه باب الحوائجى
.
و براى هركس كه ميخواهى شفاعت كن
.
« و خداي متعال به بركت تو اين بچه را شفا فرمود »
.
 
.
.
.::  الإنسان هو شيعة علي بن أبي طالب عليه أفضل الصلاة و السلام إن عرفه حق معرفته ::.
.
 

.
 


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

ای آب از لبانت شرمگین _________________ سلام آقا خودت خوب ميدوني من حسرت به دل يكبار ديدن حرم با صفاتم منو حسرت به دل نزار من هر هفته به امید عنایت تو باب الحوائج میام این وبلاگ رو به روز میکنم از تو و کرامتهات مینویسم هر چند تو کریم تر از آن هستی که من گناه کار از تو بگم و بنویسم ------ این همه لاف زن و مدعی عصر ظهور پس چرا یار نیامد که نثارش باشیم سالها منتظر سیصد و اندی مرد است آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم اگر آمد خبر رفتن ما را بدهید به گمانم که بنا نیست کنارش باشیم
پيوندها

ابتدا ما رو به عنوان باب الحوائج لینک کنید بعد لینک خودتون رو بزارید ممنون





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 3745
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

javahermarket